Klachtenpagina
Jammer als je een klacht hebt, maar stuur de klacht wel in, dan kunnen we er wat aan doen!
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Graag zelfs, want klachten die we niet horen, daar kunnen we ook niks aan doen.Je kunt klachten doorgeven per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Per brief:
Colorstore.nl
Antonie Fokkerstraat 31a
3772MP Barneveld
Per email:
Per telefoon:
0342-420357
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar colorstore.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).